CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

08 May 2011

Mother's Day Cake & Cuppies

Assalamualaikum semua. N3 kali kita cerita pasai Hari Ibu sikit. Disini ingin aku ambik kesempatan utk. mengucapkan Selamat Hari Ibu kpd semua pengungjung. Hargailah dan sayangilah mereka selagi mereka masih ada. Aku masih ingat lagi pesan ustazah Kelas Fardhu Ain yg aku hadiri. Dia kata pandangan kita terhadap wajah ibu, adalah pandangan syurga. Jd kpd kawan2 yg masih ada ibu, teruslah berjasa dan berbakti terhadap mereka. Okey...jom cerita pasai kek pulak. Tempahan kali ni adalah dari Puspanita pejabat aku. Tempahan 65 biji cuppies dan sebiji kek. Aku buat semua ni pada ari Sabtu. Program tu pada ari Ahad. Jom kita layan gambaq2 kat bawah ni.....

Ni Carrot Walnut Cake. Berat hampir 1.7 kg.




Berbaris utk masuk dlm dome casing.




Close-up sikit.




Dah siap masuk dome casing.




Akhirnya .... siap masuk kotak.









0 comments: